Menorca 2017 - Eevi
Moi taas kaikki! Teki mieli tehdä taas uus postaus hahhaha en siis oo joka päivä tekemässä postauksia tai kumpikaan meistä varsinkaan kahta postausta päivässä, mutta tänään teki mieli. No mutta mä en ala selittelemään enempään vaan kerron nyt enemmän matkasta kun olin Menorcalla.
Olin siis Menorcalla alle kuukausi sitten ja olin siellä viikon. Menorca on noin helsingin kokoinen saari jonka pääkaupunki on maó, se ei nyt varsinaisesti oli mikään "shoppailu paratiisi", mutta oli siellä shoppailu mahdollisuuksiakin esim.. pääkaupungissa maóssa ja ciutadelassa, mutta enemmän se on kuitenkin rantalomakohde. Menorca on täynnä upeita rantoja siis aivan upeita myös todella ystävällisiä ihmisiä oli paljon. Itse olin hotellissa ciutadellan lähellä, hotellilta ciutadellaan oli matkaa noin 10km eli ei paljon :). Menorca oli rauhallinen ja todella kaunis paikka menisin mieluusti uudestaan, mutta okei ei mulla sen enempää!-Eevi
Olin siis Menorcalla alle kuukausi sitten ja olin siellä viikon. Menorca on noin helsingin kokoinen saari jonka pääkaupunki on maó, se ei nyt varsinaisesti oli mikään "shoppailu paratiisi", mutta oli siellä shoppailu mahdollisuuksiakin esim.. pääkaupungissa maóssa ja ciutadelassa, mutta enemmän se on kuitenkin rantalomakohde. Menorca on täynnä upeita rantoja siis aivan upeita myös todella ystävällisiä ihmisiä oli paljon. Itse olin hotellissa ciutadellan lähellä, hotellilta ciutadellaan oli matkaa noin 10km eli ei paljon :). Menorca oli rauhallinen ja todella kaunis paikka menisin mieluusti uudestaan, mutta okei ei mulla sen enempää!-Eevi
Kommentit
Lähetä kommentti