O O T D - Eevi
Nonii moi kaikki! Taas mä (Eevi) teen postausta, Anniina on ollu vähä hiljasempi ku siltä tulee joka päivä kuitenki sit kielimatkalt postaus tai melkee joka päivä! No täs postaukses ei nyt oo kauheesti tekstii vaa täs on kuva mun "päivän" asusta. Nää kuvat on joku 2 kuukaut vanhoi mut tykkäsin näist ni päätin laittaa :)
ASU
Paita - bik bok // housut - nelly // laukku - glitter // kengät - converse // valkoiset ympyrä korvikset - glitter
Kommentit
Lähetä kommentti