About us - anniina ja eevi
Moi kaikki! Tää blogi on meidän ja me tehdään tänne kaikenlaisia postauksia esim.. meidän elämästä,matkustelusta ja muutenki vähän kaikenlaisesta. Aateltiin, että voitais kertoo tässä ekassa postauksessa meistä eli siis ketä me ollaan. Elikkäs me ollaan 14-vuotiaita molemmat ja asutaan Itä-Lahdessa ja tykätään molemmat matkustelusta ja shoppailusta. Anniina on lähdössä kielimatkalle San Diegoon tänä kesänä 3.7.17 ja Eevi lähtee marraskuun alussa Las Palmasiin Espanjaan. Molemmilta on tulossa matkoilta postauksia, mutta tietenkin postauksia tulee myös muuten. Me ei nyt tiietä mitä kertoo enään mutta seuraava postaus on varmaan kun Anniina lähtee kielimatkalle tai sitä ennen saatta tulla postaus.
Kommentit
Lähetä kommentti